Değerli Ziyaretçilerimiz

logo

MEDYUM BURAK; 9 yıldır Medyumluk faliyetinde bulunmakta olup BİOENERJİ, HAVAS İLMİ, İLM-İ LEDÜN, PARAPSİKOLOJİ, MANEVİ ŞİFACILIK konularında kendini ispatlayan üstadtır.

Türkiye’nin sayılı Vergi Levhalı ve Ruhsatlı Medyumlarındandır. Sizde Gerçek Ünlü MEDYUM BURAK‘a her türlü sorununuzu danışabilirsiniz. Bir çok ünlü kişininde kendisine fikir danıştığı medyumumuza sizde eposta kadar yakınsınız.

Medyum; sözlüklerde, dünya’daki bedenini terk etmiş ruhlarla irtibat kurarak onlardan aldıkları tesirleri çeşitli tezahürler halinde dünya’ya yansıtan, psişik bakımdan hassas insanlara veya herhangi bir ruhsal irtibat sözkonusu olmaksızın paranormal fenomenler ortaya koyabilen özel yeteneklere sahip insanlara verilen isimdir.

Medyumluk; yani bedensiz varlıklarla ruhsal bağlantı kurup, insanlarla ruhlar arasında iletişim yapabilmesi, hassas yapılı, özel yeteneklere sahip kimselerin yaptığı iştir. Genel olarak, ruhsal varlıklardan etki alabilen herkes medyumdur. Buna göre, her bedenli varlık ruhsal etkilere açık bir durumda olduğu için, herkes genel anlamda medyumdur.

Medyumlar, bu güçlerini varlıklar üzerinde kullanarak etkili ve sağlam büyü yapabilen insanlardır. Büyü ile insan iradesine istedikleri şekilde hükmedip, istekleri doğrultusunda yönlendirebilirler.

7 Responses to Değerli Ziyaretçilerimiz

  1. Bahar diyor ki:

    Size nasil ulawa bilirim.

  2. pinar diyor ki:

    hocam 4.5 senelik evliyim esimle suan ayri yerlerde yasiyoruz esimin bana tekrardan asik olmasini istiyorum ve bana baglanmasini istiyorum bu konuda bana yardimci olurmusunuz.

  3. seyda diyor ki:

    Merhabalar. 3 yildir bitlikte olsugum biri vardi ama artik yaptigi seylere soyledigi sozlere katlanamiyorum ayrilmak istedigimi soyledim ama birakmicani soyluyo lutfen yalvaririm yardımcı olun

  4. gülcan diyor ki:

    severek aldığım nişanlımdan ayrıldım ben cok seviyorumgeri gelmesini istiyorum bu konuda yardımınıza ihtiyacım var hocam

    • MUTLU MESUT diyor ki:

      KARDEŞİM BENCE BURAK HOCAYA PAPAZ BÜYÜSÜ YAPTIR TUTMA ORANI YÜZDE DOKSANBEŞMİŞ DEDİĞİ GİBİ HOCAMIN BEN BÖYLE BİŞİ GÖRMEDİM DAHA ÖNCE ÇOK DOLANDIRILDIM AMA ARTIK BURAK HOCAMA GÜVENİM SONSUZ YALAN SÖYLEMEYEN DÜRÜST BİRİSİ KONUŞMALARINDAN ANLARSIN YUKARDA TELEFONU VAR ARA BENCE PİŞMAN OLMAYACAKSIN

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yandex.Metrica