Boy Hamaylı

520
16761

Havas ilmiyle hazırlanan muska benzeri bir yapısı olan tılsım çeşididir. İstenilen Tüm amaçlar doğrultusunda hazırlanan hamaylı kullanımı da kolaydır. Hamaylı yapım süresi 10 gündür. Hamaylı bekleme süresi 15-60 gün arasındadır. Peki Boy Hamaylı nedir ve nasıl etki eder ? Bir çok kişi özellikle Hamaylı Muskası hakkında bilgi sahibi değildir ve bizlerde bu konuda Medyum Burak ailesi olarak sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

Hamaylı Nasıl Etki Eder ?

Hamaylı yaptırdığınız amaç doğrultusunda etki etme durumuna sahiptir. Örneğin;aşık etme amaçlı yaptırdınız ? Karşıda ki kişi sizi arayıp sorar ve ilgi gösterir. Evlilik amaçlı yaptırdınız ? Evlilik yapmak için yaptırdığınız kişi adımlar atar. Kendinizden uzak tutmak istiyorsanız ? kişi sizden soğur ve uzaklaşır. İki kişiyi ayırmak için yaptırdınız ? sevmediğiniz ikişi kişiyi ayırabilirsiniz.

hamayli

Hamaylı Günahmıdır ?

Hamaylı rahmani bir işlemdir. Yani dinen sakıncası yoktur.

Hamaylı İçin Hangi Bilgiler Gerekiyor ?

Ad soyad,doğrum tarihi (gün/ay/yıl),doğum yerleri ve anne isimleri gerekiyor. Eğer bu bilgileri bilmiyorsanız fotoğrafla da çalışma yapılabilir.

Hamaylı Çeşitleri Nelerdir ?

Aşık etme İçin Aşk Hamaylı , Bağlama Hamaylı ,Evlilik Hamaylı ,Kısmet Açma Hamaylı ,Ayırma Hamaylı ,Soğutma Hamaylı ,Dil bağlama Hamaylı olarak bir çok çeşidi vardır.

TEILEN
Önceki İçerikMedyumluk
Sonraki İçerikCelb

520 YORUMLAR

  1. Arkadaşlar bugun 41.gun..Gecen hafta cok kotu kavga etmıstık..Bnı engellemıstı.Bugun msj attım.Cok hasta oldugunu soyledı.Benı cagırdı yanına gıttım..Inanılmaz ılgılıydı hıc boyle gormemıstım😁Hasta olmasına ragmn naz yaparkn bıle ılgılı, sefkatliydı.Aramızdakı sogukluk gıttı ..sankı hıc kavga etmedık sankı ıkı aydır ayrı olan bız degıldık gıbı;))) ınancla guvenle sabredın, dualarınızı okuyun, bkleyın..Benım 5.okumadan snra boyle oldu.Once Allah snra Burak hocamın vesılesı ıle …

    • Ama ilk adımı karşı taraftan beklemek gerekmiyor mu? Ben de hastayım yanımda olsun istiyorum geçen hafta engelimi kaldırdı ama ben bişey yazmıyorum ondan bekliyorum. Ama dayanamıyorum da;( inş arar ya da yazar ne diyim hepimizin duası kabul olsun inşallah

    • evet oluyor ama sen sakın arama benimde aynısı oldu beni her taraftan engelledi. sonra engelimi kaldırdı ve hiç yazmadım 1 hafta sonra kendi yazdı.
      sakın sakın yazma

    • gelgitler normal..mantığı size dönmemesi gerektiğini söylüyor ama ruhani varlıklar sürekli sizi düşünmesini sağlıyor..
      2 ye bölünüyor ve kendinle tartışmaya başlıyor..

      kişiye göre değişir direnci kırmak ilk başlarda zorlayacak unutmaya çalışacak
      ne zaman olmadığını anlayacak mantığınıda inandırırsa kesin dönüş yapacaktır

  2. Günaydın arkadaşlar.Dun akşam yıne bulustuk :)) Ben aramadıkca aramıyor ama aradıgımda gorusuyor ve gorusunce de çok ilgili..Gayet güzel ve sorunsuz şimdilik.Yuz yuze gorusunce daha iyi anlaşılıyor .Benim 6. okumam 19 Nisanda ..Ama inanıyorum daha iyi olacağına.Allaha inancla sabırla dua edelim..

  3. merhaba, son okumam pazar günü…. şuan iyiyiz Allah’a şükür bakalım hocam ne diyecek bu işe.. 2 gün üst üste onda kaldım. normalde sıkılırdı ama sıkılmadı 🙂

    • Ne oldu sonuc blm? Tutmusmu? Benımde yarın 6.okumam..Benımkıde yanındaylen ıyı ama sonrasında aramıyor sormıyor fakat eskısı gıbı dik değil, kesıp atmıyor.İnşallah olacak😁

      • yüksek yere koydum ama 20-25 gün içinde oturacakmış. sıkılmıyor yanında çok ilgili evli modundayız. aramalara başladı mesajlarada fazla sıkmadan devam ediyoruz. 🙂

        • Merhaba blm hamaylinin tutmasina sevindim.bende yaptirali 9 gun oldu.12 yillik evliligin ardindan aramiza baskasi girdi bosandik.ara sira gorusuyorduk.hamayli yaptirdiktan sonra gorusmeyi kestim onun tepkilerini olcmeye calisiyorum.cocuklar icin arayi sicak tutmaya calisiyor.ilk adimi ondan bekliyorum bakalim nasil olacak allah yardimcimiz olsun.

  4. Benim hamaylım da 23 günde etkisini göstermiştri ama ben celb yaptıracağım başka bir konu için inanılmaz mutluyum umutluyum burak hocama teşekkür ediyorum güveniyorum

  5. MERHABA ARKADAŞLAR BURAK HOCA GÖRDÜĞÜM GÖRECEĞİM EN GÜVENİLİR MEDYUM HOCA CİDDEN ZATEN BİR ÇOK İNSANA YARDIMI DOKUNMUŞ VE HALEN ÇALIŞIYOR YILLARDIR SİTEDEKİ RUHSATINA BAKTIM 2008 YAZIYORDU

  6. 40 GÜNDEN SONRA ETKİSİ BAŞLADI. ÖNCE ENGELİMİ KALDIRDI 1 HAFTA SONRA YAZDI. ŞUAN GÖRÜŞÜYORUZ AMA ARAMALARI YOĞUN DEĞİL YANINA GİDİNCE ÇOK İYİ DAVRANIYOR. BENİM 60. GÜNÜM DOLDU ANCAK BURAK BEY 20-25 GÜN SONRA TEKRAR BAKIM YAPACAĞINI SÖYLEDİ.

    • Blmcim benimde oluyor galiba persembe gunu esim bi arkadasina ben birlesecegim esimle demis sanirim gel gitler basladi ne dersin canim cok mutlu oldum bi de arasa yuzunu gorsem 1bucuk ay oldu ne sesini duydum ne yuzunu gordum

  7. Benimde bugun 53.gun.Gecen gun gel gıt kafalıyım ben dedı ıstemıyprum dedı gene;) ıkı sefer grsmustuk yanyana ıken ılgılıydı ama sonrasında aramıyo sormuyo hep benı sucluyor.Fakat kendı agzıyla gel git kafalıyım demeside guzel;))) ınsllh tutacak tamamen bıraktım kendı halıne bende

  8. Bende burak hocaya hamaylı yaptırmaya karar verdim eşimle boşanma durumundayız umarım etkisini görürüm.Dün gece itibariyle yapımına başladı hocam gelişmelerden haberder ederim sizleri

      • Ben boy hamaylı yaptırdım işlemim bitmiş kargoda henüz bana ulaşmadı ama dün eşimle konuştuk. çok yumuşamış bana karşı. hep ağladı nasıl böyle olduk diye. pişman ama dönemiyor çünkü ailesiyle aramızda uçurumlar var artık. Çok yıprandık diyor. bende hiç bişey demedim sadece dinledim bakalım okumalara başlayınca nasıl değişiklikler olacak

  9. Benim bu gün 8. Günüm dün gördüm benle konuşmadı ben konuşturdum gayet normaldi bana karşıda ilgilenmeye başladı bu gün aradım halen numaram engeli başka telden aradım açtı konustuk canım sıkın dedi ben yoldayım sonra ararım

CEVAP VER

Yorumu Giriniz
İsim Giriniz