Celb

Celb

Celb;sözlük anlamı kendine çekmedir. Yapılabilecek diğer büyü ve vefk işlemlerinden çok daha etkililidir. Zaman sorunu olmayanlar için en etkili uygulamalarındandır. Vefk den bir sonraki işlemdir.

Yapım Süresi

Yapımı on dört (14) gün sürer yapımı vefke göre uzundur.

Bekleme Süresi

Bekleme süresi doksan (90) gündür.  Sabır isteyen bir süredir. Vefkden farkı da bekleme süresinin çok olması ve zaman isteyen bir uygulamadır.

İşlem Yapımı İçin Neler Gerekiyor ?

Vefkde istenildiği gibi kişinin adı ve doğum bilgileri veya fotografda yeterli oluyor

Okunacak duası varmıdır ?

Belli bir zaman aralığı doğrultusunda okumaları “medyum Burak” tarafından gerçekleştirilmektedir. Tek yapmanız gereken celbi üzerinizde taşımaktır.

Dikkat edilmesi gereken bir durum varmı ? (Alkol,özel hal vs.)

Kesinlikle yoktur.Gümüş bir kolye şeklinde taşıyacaksınız. Alkol özel hal ve diğer durumlarda olsanız dahi taşımanızda hiç bir sıkıntı yoktur. Su almaz kırılmaz ,bir aksesuar gibi üzerinizde taşıma yapabilirsiniz ,düşme durumunda bozulma şansı yoktur bu yönden avantajlıdır.

Peki tüm durumlar için yapılabilir mi ?

Elbette ayırma celbi ,soğutma celbi ,kısmet açma celbi ,şirinlik celbi ,evlilik celbi gibi bir çok amaç ve çeşitte yapılabilir.

886 Adet Yorum Var “Celb

  1. Soğutma ayırma hamayli yaptıran varmı ben yaptirdim bekliyorum 45 gün oldu sabri cok zor lütfen bilgi verin yaptıran ne kadar sürede sonuç aldi

  2. Merhabalar ben esimden nikah olarak ayirldm ama beni arayip duruyo ben sogutmak istyrum kendimden bununla ilgli bilgisi olan yazabilir mi kolyeyi kim takcak ??

    1. Ezgi merhaba, Benimde bugün 20.gün oldu celbim bana ulaşması…
      İlk okumam 5 gün önce yapıldı.
      Şuana kadar bir değişiklik yok. Sevdiğim sevgilim beni heryerden engelledi ve 5 aydır haber alamıyorum. Sükunet ve inancımla bekliyorum tutmasını ve olmasını
      Burak hocaya güveniyorum.

  3. Arkadaslar benim celbim 49 gunumdeyim . Esimle aram cok iyiydi severekte evlenmistik birden aramiz bozuldu hic iyi degildi evi terketmisti hic araya gelip te konusamazdik bi tane de cocugumuz var bizle alakali hic birsey umrumda degildi maddi manevi umursamiyordu bosanicam diyen adam. .suan 3 okumadan sonra maddi olarak veriyor yada arayinca bagirip cagirmiyor cagirmiyor. 2 gun once de eve gelip bana ne yapmak istiyorsun ayrilmak mi birlesmek mi dedi 😁 bence celbin etkisi bu cunku imkani yok yan yana gelip konusamazdik. Sabredin arkadaslar isyan etmeyin.. ben degisiklik gordum bakalim daha da haber ederim😀

    1. Çok sevindim sizin için.Kendiminki olmuş kadar sevindim. Sizi çok iyi anlıyorum…Bende dua ediyorum olsun diye.22 sinde ikinci okumam bitti.Halen ses seda yok.Benim sevgilimde 6 ay önce birden beni terketti. Konuşamadık . Seni görmek istemiyorum dedi ve Benim üzerine titrerken biranda gitti . Hayatımızı birleştirmeyi planlarken ve birbirimize çok bağlı iken bu süreci yaşamak bitirdi beni. Boşlukta gibiyim. Bir görüşüp konuşsak heryerden engelledi beni . Sizin yazınızı okumak bana iyi geldi şimdi . 45 gün hiç aramadımı sizi. Biraz süreç hakkında bilgi verirmisiniz

    2. Merhaba
      Son durumunuz nedir ? Merak ettim de😊 Ben halen beklemedeyim bizi bilgilendirir misiniz 🙄 sevgiler

  4. Ayın 7 sinde 60. Gün olacak benim. Hala bekliyorum. Ayrı şehirlerdeyiz onun etkisi de olabilir diyorum. Hiç arama ya da msj atma olmuyor. Bakalım sonunda ne olacak. Merak ediyorum ben de. Hayırlısı

  5. İyiki tanımışım dediğim burak hocam daha okumasının 15inci gününde.. imkansızlık içinde olan ve bi daha asla yanyana gelme ihtimalimiz bile yokken ..bir aylık ayrılık sürecinden sonra aradı ve inanılmaz özenli sevgi dolu bi tavırla tekrar beraber olmak istediğini söyledi. Yaptığı işe bu kadar bağlı mütevazi ve tevazu sahibi burak hocama hayatıma anlam katan sevdiğimi bana geri döndürdüğü için ne kadar dua etsem teşekkür etsem azdır. İçine sindiği gibi bir işlem yapan …gerektiğinde hiç bir ücret talep etmeden işlemi tekrar ettiğine de şahit oduğum ,iyi ki tanımışım dediğim özel bi insan. Hiç tereddütsüz sadece ve sadece inanarak ve sabrederek okuma günlerini dikkatli takip ederek hatırlatarak sonuca ulaşacağını göreceğiniz doğru bir adrestesiniz.

    1. Merhaba , işlem gerçekten yarıyor mu? Şuan birlikte misiniz? Sizin adınıza çok sevindim. Bende yaptırmayı düşünüyorum

      1. Sunu diyim berke ben normalde cok sinirli biriyim celb hem beni sakinlestirdi hem sabirli yapti iyi gecinme etkisi buyuk.Burak abi okadar iyi insansin ki her soruma cevap verdi celpten once ruyalarimdan korkarak uyanirdim..Burak hocama inancim tam ben hem halmura hem is celbi ayrica kardesim icin yaptirdim..kardesim suan bizimle iyi geciniyor sakin…inanki internette birden ne bilim hislerim cok kuvvetlidir birden bi kuvvet sanki internette Burak abiye yonlendirdi ve iyikide bulmusum..Allahrazi olsun aileme anlatsmadihimi burak abiye anlattim cidden elinden geleni yapior.ve emin ol kefilim, Burak abiyle calisin.diger hocalara bosuna gitmeyin cunku annem yillar once babam icin bi suru hocaya gitmisti hep para aldilar biisede yaramamisti…Burak abiyi tek gecerim..ben halmura celbi yaptirdim 9 gun sonra bakim olucak is celbimde devam ediyor..celb en onemlisi sabir veriyor.umarim herkesin celbi tutar…iyiki Allah sizi karsima cikardi hocam iyiki sizin gibi iyi insanla calisiyorum

      2. Benim 2 celb ve kardesim icin yaptirdim berke..sunu soylim kardesim bize karsi soguktu..annem ilkgun ruyasinda gordu ve asaga yukari 15gun sonrada kardesim gordu ruyasinda suan cok sukur bize larsi iyi…benimde is celbim ve halura celbim devam ediyor.celb ole sabir verioki ve inanki sakinlik veriyor..

  6. Merhaba
    Bende celb yaptirdim 6gunum bugun onceden hic aklima gelmemisti yaptirmak tesaduf internette dolasirken burak abi icin yazilan yorumlari okudum.basta cekindim burak abinin elimden geleni yapicam demesi beni duygulandirdi..her soruma cevap verdi.celbi kullaninca sakin biri oldum.elbette herkeste olucakmi heyecani vardir.henuz cok yeni bisey diyemiyorum..burak abi tesekkurederim cok iyi insansin ve insanlara yardimci olman iyi insan bu devirde cok zor.tesekkurederim..celbleilgili gelisme olursa bilgilendiririm..ama inanin dogru adrestesiniz..burak abi herkes icin elinden geleni yapiyor..iyiki varsin burak abi..

  7. Merhaba arkadaşlar burak hocam tesadüfen karşıma çıktı eşimi kaybetmek üzereyim yaptığım bir hatadan dolayı ayin 13unde celbime başlandı olumlu şeyler olursa heryerde burak hocamı anlatcam ve sizé mutlaka yazıcam dua edin yalvariyorum

  8. Herkese merhaba ben melihaa yakın zamanda harmura aşk celbi yaptıran varmı benim 21.günüm eşimle ayrıyız boşanma davamız devam ediyor henüz bi etkisini görmedim celp yaptırıp sonuç alan varsa Allah aşkına yazsın arkadaşlar

  9. Öncelikle Burak abime çok teşekkür etmek istiyorum. Ben Burak abimin hep başının şişirenlerden biriyim. Ama size şu kadarını söyliyim ben hayatımda böyle iyi niyetli birini görmedim. Ben Burak abiyi 2015 den beri tanıyorum sıkıntım olursa ilk ona danışıyorum. Yardımcı oluyor ve bazen durumum sıkıştığı zaman ücret bile istemeyen birisidir kendisi. Tabiki bu iki kişinin arasındaki güven. Yeni bir celbi hazırladı ve celbim daha elime ulaşmadan faydasını gördüm diye bilirim , tabikide sabır zaman gerektiricek ama şimdiden etkisini görüyorum. Sevdiğim adamla aramızda bıraz soğukluk vardı Burak abi başladı başlıyalı öyle bir sıcak yaklaşıyor ki bana anlatamam. Allah nasip ederse Burak abimin cabasıyla bu işim olacağına inanıyorum. Burak abi beni hiç yarı yolda bırakmadı sorduğum bir soru varsa cevapladı, aradığım zaman cıktı. Bıraz sabır gerektiren bir süreç, inanın güvenin herşey Allahın izni ile sonra Burak abimin yardımı ile olacak. Celbim inşallah tutarsa 90 gün sonra yazacağım.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir