Ayırma Büyüsü

    67
    274

    Ayırma Büyüsü

    Ayırma Büyüsü Genellikle birlikteliği olan iki kişi için ve buna karşı çıkan tarafından yapılmaktadır. İki insanı birbirinden ayırmak isteyen art niyetli kişilerce yada Sevdiği insan kendisinden soğuyup başka biriyle olmaya başladığında seven insan tarafından ilişkisini yoluna sokmak için yapılmaktadır.

    İki kişiyi birbirinden ayırmak için kullanılan bir medyum ların kullnmış olduğu bi yöntemdir. Medyumlar tarafından yapılan ayırma büyüleri çiftleri birbirinden ayırabilir, soğutabilir. Daha çok evli çiftler, sevgililer yada birbirini seven iki çifti birbirinden ayırmayı sağlayan bu büyüler kuvvetli ve etkili büyülerdir. Bu büyüyü sadece medyum’lar yapabilir. Ayırma büyüsünü herkes yapamaz o nednele sadece işinin ehli olan kişilerle bağlantı kurmak gerekmektedirKısa sürede etkisini gösteren bir büyü şeklidir

    Yine söylediğimiz gibi büyü iki tarafı keskin bıçak gibidir. Art niyetle yapılmamalıdır.
    Bazen bu büyü çok samimi olan iki arkadaş içinde çıkarları doğrultusunda 3. şahıslar tarafından yapılmaktadır.

    Ayırma Büyüsü kuvvetli ve etkili büyü türlerindendir. Ayırma Büyüsü sayesinde isteğiniz kişileri birbirinden ayırabilirsiniz. Ayırma Büyüsü dualarıyla güçlü nefeslerin harmanlanmasıyla ortaya çıkar. Kişiler, çiftler veya benzeri bireylerin arasında soğuk duygular serpiştiren Ayırma Büyüsü ile sizlerde isteğinizi kişileri ayırabilirsiniz. Ayırma büyüsü korkulacak veya ürkecek birşey değildir. Dua ile yapılmakta olan Ayırma Büyüsünün herhangi bir zarar yoktur , sadece amaç doğrultusunda işe yaramaktadır.

    Ayırma Büyüsü Hakkında Bilgi Almak İçin Buraya Tıklayınız

    TEILEN
    Önceki İçerikTılsım
    Sonraki İçerikBüyü Nedir

    67 YORUMLAR

    1. merhabalar arkadaşkar bende kısaca sorunumdan bahsedeyim şimdi benim eşimin hayatında birisi var ben bunu öğrendim fakat eşim bilmiyor neyse çocuklarımız hatrına siğneye çektim eşimi kendime bağlamak ondan ayırmak için derdimi anlattım burak hocada sağolsun çok yardımcı oldu ilgilendi baya Allah ölmüşlerine gani gani rahmet versin tuttuğu altın olsun yuvamı dağılmaktan kurtardı kadın şehri terk etti resmen

    2. evet nagihan yanlış olmasın ikinci okumayla üçüncü arasındaydı o kadar heyecanlıydımki zaten ufak tefek başladı böyle kıpırdanma insan o günlerde mutluluktan heyecandan bilemiyor benim öyle oldu şahsen 🙂

      • İşin aslı şu şekilde aslında ben çokta güzel birisi değilim kendimide beğenmem öyle zaten. Allah var benden daha güzel birisini bulmuştu, karşılık görüncede hemen bıraktı çekti gitti. Onca emeği boşa saydı. Celbi yaptırdıktan sonra çok tuhaftırki böyle konuşmaya çabalaması mesajlar felan atması görüşmek istemesi. Yani bu tesadüf olabilir dedim ama konuşurken anlattı. Rüyalarında görüyormuş beni düşünüyormuş sürekli bunlardan bahsetti bende emin oldum artık bunlar celbin etkisindendi. Yaklaşık 35 gün gibi bir süre geçti. İnşallahta böyle devam eder.

      • Hocam sevdiğim bir adam var kaç senedir konuşuyoruz…. Esin’den boşanmak istiyor ama kadın masus boşanmıyor herseyin farkında bize zarar verecek diye korkuyorum… bu kadının ayrılıp gitmesini istiyorum yardım edin lütfen

    3. Arkadaşlar benim ayırma celbimde oldu nihayetinde. Şükürler olsun beklemesi güç oluyor sabretmesi zro herkes için ama oluyor. Eşim hovarda birisi kurtulmak istiyordum kendi isteğiyle gitsin boşansın diye bir ay içinde oldu burak hocama sonsuz teşekkürler..

    4. merhaba arkadaşlar bende iki yıl önce başvurmuştum konuyla ilgili sorunum çözülmüştü eşimden şiddet görüyordum burak hocam yaptığı etkili dua ile beni kurtardı ne kadar teşekkür etsem azdır

      • Kargoyla Geliyor Bende Harmura Celbi Yaptırdım Burak Beye İş Adresimi Vermiştim Oraya Geldi Bende Aldım Alınca Yazdım Nasıl Kullanacağımı Anlattı Sağolsun İşini Seven İlgili Çok Saygın Birisi Kendisine Yardımlarından Ötürü Çok Teşekkür EdiyorumM..

    5. ARKADAŞLAR BENDE BURADAN GÖRDÜĞÜM YORUMLARI OKUYARAK SİZLERİN TAVSİYESİ İLE BURAK HOCAMLA ÇALIŞMAYA KARAR VERDİM İNŞALLAH BENİMKİSİDE OLUR DUALARIMIZI EKSİK ETMEYELİM BİRBİRMİZDEN TEŞEKKÜRLER

    6. iyi bir karar yaralı ben iki yıl önce burak hocayla çalışmıştık şimdi yine işim düştü burak hoca güvenilir olduğu için başkasına gitmiiyorum

    7. Bu sefer kesin karar verdim bende yaptırcağım burak hocayı aradım görüştük. Büyük sıkıntılarım var çözmesi için banada yardımcı olacak elinden geleni inanıyorum.

    CEVAP VER

    Yorumu Giriniz
    İsim Giriniz