Bağlama Büyüsü

baglamabuyusu[1]

 

Bağlama Büyüsü

 

 

Genellikle evli kadınların eşlerine karşı yaptığı bir uygulamadır.Gözü benden başkasını görmesin amacı ile yapılır.Bağlama büyüsü yedirme içirme işlemi ile yapılanlarıyla beraber özel tılsımlar ile yapılanlarıda bulunmaktadır.Tılsımlar en etkili olanlarıdır.Yapılan kişinin yaptırandan başkasını gözü görmez bozulması en zor büyüler arasındadır.

Bağlama Büyüsü Çeşitleri ;

Kendine Bağlama Büyüsü ;

Kendine Bağlama Büyüsü Eşinizi Yada Sevdiğinizi Kendinize bağlamanız amacıyla yapılan büyü çeşitidir.Eşiniz veya sevgiliniz sözünüzden asla çıkmaması ve sözünüzü dinlemesi için yapılır.

Göz Bağlama Büyüsü ;

Eşinizin Veya Sevdiğinizin Gözü Bağlansın Gözü benden başkasını görmesin amacıyla yapılan bir büyü çeşitidir.Gözünün bağlanması ile ayrıca sonsuz sadakat büyüsüde sağlar.

Dil Bağlama Büyüsü ;

Dil Bağlama büyüsü ilişkiniz hakkında konuşanlar için  ve ilişkiye mani olanları engelemek amacıyla yapılır.Kaynana veya Kayınbabanızında dilini bağlamak içinde oldukça ideal bir büyüdür.

İki Kişiyi Bağlama Büyüsü ;

Sevdiğin erkeği veya kadını kendine bağlamak amacıyla yapılır. Bağlama büyüsü ndeki amaç beni sevsin,bana bağlansın amacındadır.

Erkeklik Bağlama Büyüsü ;

Genelde hovarda ve çapkın kocalar için yapılan en etkili bağlama büyülerindendir.Erkeklik bağlama büyüsü,erkeğin cinsel gücünü bağlamada,ve evine bağlanmasında oldukça etkilidir.

Bağlılık Büyüsü ;

Kocanızın veya Sevgilinizin size bağlanmasını amaçlar,kocanız sizden başka bayana bakmaz,sevgilimin veya eşimin bana bağlanmasını istiyorum türünden istekleriniz için güçlü bir bağlama büyüsüdür.

 

Doğru ve Uzman kişiler tarafından yapılan bu işlemlerin tutma olasılığı çok yüksektir Vefk adı verilen tılsımlar en güçlü ve etkili olanlarıdır.

Bağlama büyüsü hakkında daha detay bilgi almak için irtibata geçin.

 

 

 

 

 

25 Responses to Bağlama Büyüsü

  1. derya diyor ki:

    Sevgilim bana bağlansın ömür boyu gözü benden carl hiç kimseyi görmesin

  2. Gökhan diyor ki:

    karşılıksız aşk yaşıyorum bende artık karşılıklı aşk yaşamak istiyorum ne olur bana yardım edin kendimi çaresiz hissediyorum sanki biri kısmetimi bağlamış gibi hissediyorum çünkü çok kısmetim kapalı

  3. beyza nur diyor ki:

    sevgilim 5 gün önce beni terk etti ve ben dayanamıyorum bana geri dönsün istiyorum

  4. seda diyor ki:

    eşim başka biriyle tek istegim tekrar bana dönmesi we benimle olması yardım edin bana lütfen

  5. ecrin diyor ki:

    sevdiğim başka biriyle bana tekrar dönmesini istiyorum lütffen yardım edin

  6. ferdi diyor ki:

    Burak Hocaya vefk yaptırdım şuan 20. günü hala devam ediyorum bi yirmi günü daha var karımla daha hiç konuşmadık aramıyorum inş tekrar evimize döner sabırla bekliyorum

  7. Sibel diyor ki:

    Vefk ile celb ödemeleri nasıl acaba bilgisi olan yazabilrmi acilll

    • nuran diyor ki:

      Canım bir kısmını peşinat olarak veriyosun bir kısmını da işlemin tuttuğunda veriyosun ikisinde de öyle ama celb vefke göre daha pahalı fakat tutma şansı daha yüksek

  8. hande diyor ki:

    Hocam bağlama vefki yaptirsam karşıdaki bunu anlar mı

  9. pervin k diyor ki:

    İyiki sizi bulmuşumhocam iyikide tanışmışız şuanda hiç kimse beni bu kadar mutlu edemezdi veli geri geldi hocam allah sizden razı olsun ne diyim çok mutluyum allah bin kere razı olsun :)

  10. hülya diyor ki:

    Tuttumu gerçekten vefk inanalımmı arkadaşlar

    • ebru aslenoğlu diyor ki:

      sabrettim benimde oldu hülya bacım ama ben vefk değil burak hocam celp yaptı bana daha etkili birşeymiş çok mutluyuz şimdi yuvam kurtuldu inş allah bozmasın

  11. ozdenur diyor ki:

    Selam arkadaşlar size başımdan geçenleri kısaca özetlemeye çalışacağım. Ben 9 senelik evliyim. Kızım 4 yaşını geçti. Ufak tefek sorunlarımız hep vardı ama kızımdan sonra her şey değişti. Zaten çok farklı karakterlere sahip insanlardık, hepten uçurumlar girdi aramıza. Birbirinin yanında olmaktan zevk almayan, konuşacak tek kelime bulamayan, birlikte eğlenemeyen, ayrı programlar yapmak isteyen iki insan olduk çıktık. Birbirimize öyle batar haldeyiz ki, evde sürekli bir gerginlik var. Somut hiçbir problemimiz olmamasına rağmen anlaşamıyoruz. A diyorum B anlıyor, yağmur yağacak diyorum “sen bana ördek mi dedin” diyor. Evliliğimizi de normal buluyor. Çocuklu her çift böyleymiş. İlk zamanlarki muhabbet hiç kimsede olmazmış. Ayda bir sevişmek normalmiş. Beni terslemesi, bağırması, hakaret etmesi, her hayalimi, isteğimi sabote etmesi, küçümsemesi normalmiş! Benim onun içinden asıl geçeni anlamam, anlık söylenen şeyleri düşünmemem gerekirmiş. Abartıyormuşum, büyütüyormuşum, filmlerde gördüğüm evliliklerden istiyormuşum. Öyle bir şey yokmuş. Hayat buymuş. Bu durum gün geçtikçe çıkılmaz bir hal almaya başlamıştı derken medyum burak beyi buldum internette kendisine sorunumu anlattım. Dinledi sağolsun kırmadı beni sonrada yapılabilecekleri söyledi. Ben daha önceden başka medyum hocalarla da görüştüm. Onlar bana vefk yapmışlardı fakat bir çare vermedi başarılı olamadık. Burak hocam sağolsun bana vefkten farklı olan bir şey önerdi ismi celpmiş ben vefkte taşıdım önceden biliyorum. Bu celp daha değişik farklı birşey etkisini hissetmemeniz mümkün değil. İlk üç hafta hiç birşey olmadı sabrettim bekledim şuanda 32nci günüm ve inanımıyacak derecede herşey yolunda gidiyor seviniyorum mutluluktan içim kıpır kıpır yani bu anlatılamayan ama yaşanabilcek birşey. Burak hocam çok insaniyetli dürüst bir adam buna kanaatim kesin güveniyorum kendisine çok teşekkür ediyorum beni hayata yeniden bağladı.

  12. aycan sertum diyor ki:

    özdenur yazından çok etkilendim gerçekten zor bir bağdire atlatmışsın canım ya kıyamam. peki bu celp nasıl bişi napıyorsun yani?

    • ozdenur diyor ki:

      Teşekkür ederim aycan evet zor günlerdi. Şimdi çok şükür daha iyi 45 gün oldu. Okunması gereken esmaları varmış, burak hocam okumalarını bizzat kendisi yapıyor. Ben sadece üzerimde taşıyorum. Muska olduğu için belinden yukarıda taşımamız gerekiyor. Yaptırma düşüncen varsa arayıp görüş kardeşim burak hocam gerçekten işinin ehli bir insan daha ilk görüşmende bunu anlarsın.

  13. aycan sertum diyor ki:

    canım çok teşekkürler paylaştığın için sevindim senin adınada daha iyi olmana. inş benimde olur ya arıycam şimdi hemen

  14. asrın kutlu diyor ki:

    selam ben asrın. nişanlım bana bağlanınca yazcm demiştm şuanda okadar bağlıki evlilik tarihimizi almaya gideceğiz bikaç güne :) hocam Allah razı olsun szden sağolun:)

    • Gülcan diyor ki:

      Asrın bende nişanlım dan ayrıldım son çare olarak bunu denemek istiyorum ne olur Allah rızası için doğruyu söyleyin gerçekten ise yariyormu

  15. Gülcan diyor ki:

    Bu yazılanlar doğrumu gerçekten burak bey iyimi yani bu konuda kandırmiyor değilmi burda yazılanlar oyun değil inanın önemli olan para değil umutların boşa cikmasi

  16. asrın kutlu diyor ki:

    gülcancım slm, ben artık siteye giremiycem çünkü evli biriyim :)sana şu kadar söyleyim burak hocam bu işlerde bugüne kadarki tanıdığım en doğru kişi ona ne kadar teşekkür etsem azdır benim mutluluğuma vesile oldu umarım sizlerinde sıkıntılarına yardımcı olur. yorumumu cevaplamışsın sanırım mail geldi bana ordan görüp girdim şimdi ayrıca yalanda söylemiyorum. umutların boşa çıkmayacaktır gerçekten iyi birisi burak hocam. kendinize iyi bakın selametle kalın arkadaşlar hoscakaln

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yandex.Metrica