Vefk Nedir

vefk

Vefk’in sözlük anlamı uyumdur, vefkin sağdan sola, yukarıdan aşağıya veya bir köşeden diğer köşeye olan evlerindeki sayıların toplamı birbirine eşit olduğu için bu adı almıştır, dini terminolojide ise vefk, tesirli Dua demektir

41 Responses to Vefk Nedir

  1. ASLI GÖRGÜN diyor ki:

    Merhabalar hocam , sayfanızı inceledim. 3 yıldır evliyim, severek evlendik fakat evlendiğimiz günden sonra eşimin gözü beni görmemeye ailesinin sözünü dinlemeye başladı. Büyü olduğunu düşünüyorum. merak ettiğim şey şu sizi telefonla aradıktan sonra gelmem gerekiyor mu ?

  2. Demet diyor ki:

    benim sorum vefk yaptirirsam kac gune hazirlanir

  3. gokce diyor ki:

    İlla eve mi gönderiliyo yoksa kargodan gidip alabilir miyiz

    • özlem diyor ki:

      gokce ben kargo şubesinden aldım zaten kargo normal beyaz zarfda geliyor hiç bir şekildede medyum vs yazmıyor smsde geldi bana gidip kendim aldım rahat bir şekilde

  4. gokce diyor ki:

    güvenebilir miyiz bi sorun çıkıyor mu paranın boşa gitmesinden cok işimin hallolmamasına üzülürüm

  5. sibel diyor ki:

    Arkadaslar vefkimde bugun 12 gunum suan bi gelisme yok yazicam size hep

  6. sibel diyor ki:

    Arkadaslar vefkimde 17. gunum sabirla bekliyorum suan bir gelisme yok

  7. Zübeyde diyor ki:

    Sibel Insallah gönlünün muradi olur ve vefk de vesile. Gelismeleri bekliyorum lütfen yaz
    bende yaptircam aslinda celb istiyorum ücretten dolayi beklemedeyim

  8. sermin diyor ki:

    Sibel hanim. Burak hocamla bende vefk çalışması yaptım. Etkisini 36.gun gördüm. Rüyasında görmüş beni o şekilde mesaj atti konuştuk. İnşallah istediğin olur seninde

  9. sibel diyor ki:

    Yani sevdigine ksvustun baristin oylemi sermin insallah benimkide tutar Allahim gonlumdrki muradimi hayirlara vesile eder kavusuruz

  10. sermin diyor ki:

    Malesef sibel hanim. Sdece konuştuk ama barışmadik . Günüm doldu. Tekrardan başladık 40 gune. Bakim yaptı hocam. Etkisi beklenenin altında olduğunu söyledi. Baştan başladık suan 5.gundeyim. gelişmeleri bende paylaşırım. Ayrıca yine burak Hocamın çalışma da bulunduğu baska birinin de 36.gun gelisme olmuş.sizde bekleyin

    • sibel diyor ki:

      Beklemek cok zor oluyor sonu iyi olsun kavusalim sadece konusursak olmaz zamanim az kaldi nisanli evlenirse ne yaparim dua edin bana

      • sermin diyor ki:

        Sabırlı olursaniz Allah mükafatıni verir. Dualarimda bulundurucam sizi. Benimde bugün 7.günüm.siz celp yaptirsaydiniz. Onun tutma olasılığı daha yüksekti.

        • sibel diyor ki:

          O anda dusunemedim para yonunden bu daha uygun geldi vefkten sonuc alamazsam celb dusunuyorum bugun 27.gunum arkadaslar vefkte hala bi gelisme yok dahada kotuye gidiyo hersey benim icin

  11. Zübeyde diyor ki:

    Bende Kararimi verdim, celb istiyorum ama fiati biraz var iste

  12. sibel diyor ki:

    Zubeyde bencede celb yaptir bende vefkten sonra onu dusunuyorum

  13. gokce diyor ki:

    Başka biri için de yaptırabilir miyiz

  14. Zübeyde diyor ki:

    Sibel bir gelisme var mi?

  15. sermin diyor ki:

    Sibel gelisme var mı ? Ben erkek Arkadaşmla barıştım geri döndü. Tekrar beraberiz şu an.

  16. isimsiz diyor ki:

    Beklemesi cok zooor insan sabredemiyor ama sunu unutmayin sabrin sonu selamettir Rabbim mukafatimizi verecek istedigimizi lutfedecekdir…sabir ve dua…

    • Gülçin diyor ki:

      Celbi mi velf mi ne yaptırcam karar veremedim lütfen yardımcı olun

      • isimsiz diyor ki:

        Ben vefk yaptirdim gulcin kardesim. Nisanlim ailesinin baskisi uzerine beni birakip baskasiyla konusmaya baslamisti 7 sene beraberlikten sonra vefki tasimaya basladiktan sonra o kizla alakasini kesti ve bana haber verdi simdi ara sira ariyor ruyamda gordum diye daha 20 gunu car vefkimin bakalim Allahim buyuktur Ondan umit kesilmez ben olacagina inaniyorum…

  17. nurcan karaosman diyor ki:

    slm gülcin ben celp yaptırdım daha önce başka bir hocaya vefk yaptırmıştım olmamıştı burak hocamada söyledim dedim hocam böyle böyle vefk yaptılar olmadı ozaman sana celp yapalım o etkilidir dedi bende celp yaptırdım şuanda 63ncü günümdeyim olumlu yönde gelişmeler oluyor inşallah tutcak

  18. Zeynep diyor ki:

    Arkadaslar bende yenı vefk yaptırdım.henüz daha elıme gelmedı.insallah olur.innıyorum Allahın izniyle.sözlü suanda sevdıgım cünkü.daha 1ay oldu ayrılalı.5 senedır beraberdık.neolur banada dua edın.

  19. Zeynep diyor ki:

    7 gün sonra gelecek elime.önce Rabbimden istiyorum.ve vefk ıcın Burak hocama güvenıyorum.

  20. dılara diyor ki:

    Ne kadar bu vefk?ılknkez duydum.ben de erkek arkadasımdan sebepsız ayrıldım.benı terkettı.sabah sensız yapamıyorum dıyen adam aksam bıttı dedı.suan dört ay oldu.cok kotuyum.konusmuyor bıle benle.nolur bana da bır akıl verın ..

    • Sabırsız diyor ki:

      Paran varsa celp yaptır kardeşim.

      • isimsiz diyor ki:

        ben vefk yaptırdım tuttu tavsiye ederim bende asla dönmez diyordum ama döndü sonunda

        • mmmire diyor ki:

          Bende vefk yaptırdım burak hocama herseyimle dört dörtlük ilgilendi ilk vefkii yapti cok Iyi gelişmeler oldu bana geri döndü cok iyiydi sonra tekrardan birakti beni burak hocam etkisi az dedi 2.vefki yaptı su an kullaniyorum olumlu olacak inancım var bu sefer

  21. cancan diyor ki:

    Merhabalar bende vefk yaptırıyorum sevgilim beni 5 yıl sonra sebebsiz yere bıraktı gitti numaralarını değişti ailesi karşı duruyor falan filan benim vefkim haftaya gelecek kullanıcam ve size detayları yazacam

  22. Aşık diyor ki:

    Acaba vefklerin hiç mi etkisi yok son Zaman Vefk yaptırıp Mutlu olan dileğine kavuşan var mı?

    • Tolga derinci diyor ki:

      Merhaba aşık. Ben vefki bilmiorum ama en etkilisi celp diye duydum onu yaptık. Gerçektende tam ümitlerimi yitirmişken şifa buldum hocam vesile oldu tabi herşey Allahtan. Celbim bitti istediğim oldu oturması iki üç ayı bulabilirmiş Allahın izniyle herşey gün geçtikçe güzel gitmeye başladı. Müteşekkirim vesselam.

    • Gizemli kız diyor ki:

      Aşık kardeşim vefk elbette etkili ama basari sansi %80 ve yasagi cok celbte %95 basari sansin var ve hic bir yasagi yok ustelik vefkteki gibi okumalarinida sen yapmiyorsun sadece sabirla uzerinde tasiyacaksin Allahin izniyle dilegine kavusursun insallah ben celb yaptirdim bgn 38. Gunum bitti ve hersey iyiye gidio cok sukur 🙂

  23. Nisagül diyor ki:

    Sevdiğim sözlendi ayrılıp bana dönmesini istiyorum vekf yaptırdım bekliyorum

  24. ruya diyor ki:

    mrb arkadaslar bende celp yapmayı dusunuyorum yapmısken tam yapım dıyorum bende cok kotuyum sevdıgımden sebebsız ayrıldım ne oldugunu bıle anlamadım telefonlarıma bıle cvb vermıyor konusmak bıle ıstemıyor benle dua edın arkadaslar bana yaptırdıgımda sıze yazarım

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yandex.Metrica