Boy Hamaylı

Boy Hamaylı

Havas ilmiyle hazırlanan muska benzeri bir yapısı olan tılsım çeşididir. İstenilen Tüm amaçlar doğrultusunda hazırlanan hamaylı kullanımı da kolaydır. Hamaylı yapım süresi 10 gündür. Hamaylı bekleme süresi 15-60 gün arasındadır. Peki Boy Hamaylı nedir ve nasıl etki eder ? Bir çok kişi özellikle Hamaylı Muskası hakkında bilgi sahibi değildir ve bizlerde bu konuda Medyum Burak ailesi olarak sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

Hamaylı Nasıl Etki Eder ?

Hamaylı yaptırdığınız amaç doğrultusunda etki etme durumuna sahiptir. Örneğin;aşık etme amaçlı yaptırdınız ? Karşıda ki kişi sizi arayıp sorar ve ilgi gösterir. Evlilik amaçlı yaptırdınız ? Evlilik yapmak için yaptırdığınız kişi adımlar atar. Kendinizden uzak tutmak istiyorsanız ? kişi sizden soğur ve uzaklaşır. İki kişiyi ayırmak için yaptırdınız ? sevmediğiniz ikişi kişiyi ayırabilirsiniz.

hamayli

Hamaylı Günahmıdır ?

Hamaylı rahmani bir işlemdir. Yani dinen sakıncası yoktur.

Hamaylı İçin Hangi Bilgiler Gerekiyor ?

Ad soyad,doğrum tarihi (gün/ay/yıl),doğum yerleri ve anne isimleri gerekiyor. Eğer bu bilgileri bilmiyorsanız fotoğrafla da çalışma yapılabilir.

Hamaylı Çeşitleri Nelerdir ?

Aşık etme İçin Aşk Hamaylı , Bağlama Hamaylı ,Evlilik Hamaylı ,Kısmet Açma Hamaylı ,Ayırma Hamaylı ,Soğutma Hamaylı ,Dil bağlama Hamaylı olarak bir çok çeşidi vardır.

607 Adet Yorum Var “Boy Hamaylı

  1. Perşembe günü 30 .gün duamı okudum. Fakat kendim dayanamadım ve dün ben yanına gittim. Sensiz olmuyor çok özledim seni dedi. Ama bugün ses yok. Bekliyorum… Olacak inşallah…

  2. Bende çok umutluyum Allah’ın izniylede bekliyorum.. Burak hocama güveniyorum. anda 2 aylık ayrıliktan tekrar devam etme kararı aldık ama halen çok soguk ilgisiz 3 günde bir sadece nasılsın diyor… zaten ayrı ikende haftada 10 günde bir hal hatır sorup konuşuyordu benimle küs değildi… .. birlikte olmak istedigini ilişkiyi istedigini söylüyor ama ortada ilişkiye aşka benzer hiç birşey de yok.bende sakin ve normal davranıyorum geri itecek birsey yapmamaya özen gösteriyorum alttan alıyorum sonuçta bizim davranişlarımızda etkiliyor… çok üzülüyorum gerçekten ama Önce Allah’ın izniyle sonraa burak hocanım sayesinde düzelicek inşallah. ..

  3. canim… keşke adım atmasını ondan bekleseydin… burak hocama sorsaydın… yada birşey yapmadan önce çünkü benzer şey bende de olmuştu… kendimi tuttum gitmedim o bana adım attı…. ve sonrasında herşey daha güzel oldu…

  4. Boy hamaylimin bugün 14 oldu inşallah çok daha iyiye giden gelişmeler de paylaşabilirim bende sizler gibi şuanda barıştık konuşuyoruz ama normal yani daha tam olarak gelmese bile barışmamız en büyük adım benim için kısacası iyiye gidiyoruz bana da dua edin arkadşlkar

  5. MERHABALAR KADER ARKADAŞLARIM BENDE ARANIZDA ÇOĞU KİŞİYLE AYNI KADERİ PAYLAŞMAKTAYIM İNATCI BİR SEVDİĞİM VARDI BAYA ŞİDDEETLİ KAVGA EDEREK AYRILDIK KÜSTÜK BENDE BURAK HOCAMIN YAPTIĞI BOY HAMAYLI KOLYESİ DUASIYLA DERDİME AZ DA OLSA DEVAMI BULDUM ANCAK O KADAR İNATÇI BİR KİŞİYLE KARŞI KARŞIYA OLDUĞUMUZ İÇİN TAM İSTEDİKLERİM OLMADI NİHAYETİNDE BARIŞTIK ARAMIZDA LİMONİ AMA İYİ SAYILIR KONUŞUYORUZ FAKAT BEN CELB DE YAPTIRMAK İSTİYORUM BURAK HOCAM MÜTHİŞ KARAKTERDE HAYAT DOLU POZİTİF BİR İNSAN BİR SÜRÜ KİŞİYE YARDIMLARI DOKUNMUŞ BANADA DOKUNDU YOK DİYEMEM ÇOK SAĞOLSUN ELİNE KOLUNA ZEVAL VERMESİN YÜCE ALLAH AMA CELBİDE YAPTIRACAĞIM İNŞALLAH DAHA DA ETKİLİ OLUR BANA DELİ GİBİ BAĞLANIR NE İSTERXEM YAPAR TEK İSTEDİĞİM BU TEŞEKKÜRLER

  6. İstenilen etki saglanmasi ićin tekrar celpte yapılabilirmi iki işlem üst üste.. daha mı etkili oluyor… bende hamaylı mı bekliyorum.. gelişmeler var ama istedigim gibi değil…

    1. Ben celp yaptırdım canm 10 gün sonra da boy hamayli celp 34 gün boy hamayli 15 henüz bir gelişme yok ama bekliyorm sabırla bana kalsa bir işlem daha yaptırcaktm ama burak Hoca işlem çakişir dedi beklicez dedi90 a kadr sen yine de bir kendisine sor canm

  7. merhaba arkadaslar bende yaptirdim bugun 16. gun ama bi kac gundur bn ruyamda goruyom ozluyom bunlar normalmi yada sadece bana olan biseymi merak ediyorum.. tabi yorumlari gordukce umutlu oluyorum benimkide benden kesin bitti die ayrildi ve guzel giden bi iliskiydi tuhaf bi sekilde ayrildi.. lutfen banada gelismelerinizi soylerseniz cok
    sevinirim. evet burak hoca insan olarak gercekten cok iyi bir insan. sabirla bekliyorum sonucu

    1. Ne güzel. Sen onu düşünüyorsan eminim oda seni aklına getiriyordur. Aranızda metafiziksel bir bağ oluşmuştur. İnancını yüksek tut. Allah’a dua et. Allah vermeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz derler. Sabret.

  8. Medine Boy hamayli benmde 17 gün canm bende de sürekli rüyalar görmelr oldu benmde aynı senn gbi imkansız inatci gururlu sözünden dönmeyen bir adam nasıl olck bilmiyom ama bekliyorm senn gelişme olrsa yaz mutlaka umut olr bana da

  9. slm alykm bende de garip bir mutluluk var inanc var hamayli taktigimdan beri hadi hayisliris;)

  10. Bugun. 20. Gün duami okudum bekliyorm güzel rüyalar da görmeye devam bakalm inş en yakın zamanda muradıma ericem..

  11. arkadaşlar.. kardeşler.. dilerim herkesin olur arkaaslar artik giremiycem malum tuttu… benimki telefonuma bakar felan görür.. kendinize cok iyi bakin 🙂

  12. Şehraz herşey gönlünce olsun darısı başimza hoşçakal burak Hocam dan da allah razı olsun 🙂

    1. aha tutmus hayrlisi allah musmutlu etsin insallahhh 🙂 darısı basımıza artik ya ben umutsuz gibiyim adamda hic bi gelisme yok ya sinir oluyorum ama olucak yani burak hocaya guveniyorum soru soruyorum cevp veriyor herseyden once guven veriyor..

  13. Arkadaslar benim 22.günüm watsaptan engelimi kaldırdı nasılsın falan 20 dakka konustuk sonra konusma bitti sizce nasıl varmı benzeri bişey

  14. Arkadaslar ben iki ay önce hamaylı işlemi yaptırmıştım dün 60.gündü burak hoca baktı hamaylı çalısıyor ama etkisi zayıf biraz dedi.resimlere 7 gün okuma yapıcakmış sonra ben 40 gün boyunca tasıyacakmsm duasınıda okuyacakmısım.kız arkadsım beni bırakıp baskasına gitmişti ayrılmışlar ama cocuk ondan ayrılmış. 49.günde ilk kez benimle iletişime gecti aradı konusmak istiyorum dedi. ama herhangi bir geri donuş olmadı sadece benimle konusmanın onu rahatlattıgını soyledi falan yani gel git oluyor bunu gorebiliyor insan.bazen cok isteyerek elimi tutuyordu bazende soguk davranıyordu bana zaman ver dedi.naptıgımı bilmiyorum emin değiilm gibi cümleler kullnadı anladıgım kadarıyla biraz cıkmaza girmiş eski ilişkisinide atlatamamıs belli oluyor hem o ilişki hem ben. kızı cıkmaza süruklemiş.bende kalktım sogutma celbi yaptım o cocuktan sogusun diye bugun onun 10.günü umarım hamaylımın etkisi artarda onunda dusunceleri netleşir çıkar bu çıkmazdan.size söyliyeceklerim dostlar onlar bu durumda çok hassas oluylar onların suyuna gitmek gerek üstelememek gerek onlardan adım beklemek gerek onlar evet demeden bizlerin onlara evet dedirtme şansı yok umarım herkesin hakkında hayırlısı olur. burak hocayada saygılar güven veriyor sağolsun.

  15. Benimde bugün 42. Günüm soğuma için ve başkasını bağlamak için yaptırmıştım soğuma biraz var ama tam değil

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir