Boy Hamaylı

508
15546

Havas ilmiyle hazırlanan muska benzeri bir yapısı olan tılsım çeşididir. İstenilen Tüm amaçlar doğrultusunda hazırlanan hamaylı kullanımı da kolaydır. Hamaylı yapım süresi 10 gündür. Hamaylı bekleme süresi 15-60 gün arasındadır. Peki Boy Hamaylı nedir ve nasıl etki eder ? Bir çok kişi özellikle Hamaylı Muskası hakkında bilgi sahibi değildir ve bizlerde bu konuda Medyum Burak ailesi olarak sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

Hamaylı Nasıl Etki Eder ?

Hamaylı yaptırdığınız amaç doğrultusunda etki etme durumuna sahiptir. Örneğin;aşık etme amaçlı yaptırdınız ? Karşıda ki kişi sizi arayıp sorar ve ilgi gösterir. Evlilik amaçlı yaptırdınız ? Evlilik yapmak için yaptırdığınız kişi adımlar atar. Kendinizden uzak tutmak istiyorsanız ? kişi sizden soğur ve uzaklaşır. İki kişiyi ayırmak için yaptırdınız ? sevmediğiniz ikişi kişiyi ayırabilirsiniz.

hamayli

Hamaylı Günahmıdır ?

Hamaylı rahmani bir işlemdir. Yani dinen sakıncası yoktur.

Hamaylı İçin Hangi Bilgiler Gerekiyor ?

Ad soyad,doğrum tarihi (gün/ay/yıl),doğum yerleri ve anne isimleri gerekiyor. Eğer bu bilgileri bilmiyorsanız fotoğrafla da çalışma yapılabilir.

Hamaylı Çeşitleri Nelerdir ?

Aşık etme İçin Aşk Hamaylı , Bağlama Hamaylı ,Evlilik Hamaylı ,Kısmet Açma Hamaylı ,Ayırma Hamaylı ,Soğutma Hamaylı ,Dil bağlama Hamaylı olarak bir çok çeşidi vardır.

TEILEN
Önceki İçerikMedyumluk
Sonraki İçerikCelb

508 YORUMLAR

  1. Arkadaşlar bizde msj görüşüyoruz. Bazende konusuyoruz.sordugumda sevdiğini özlediğini soyluyor fakat ben msj atmasam atmıyor.. siz karşı tarafa nasıl davrandınız..

  2. Arkadadlar merhaba..benim hamaylimda etki gosteriyordu 60 gunu tamamladik ama etkisi azdi..tekrar okuma yapti hocam 40 a basladik ve bitirmek uzereyim 5 gun kaldi ve bununda etkisi az..sanirim kismetimde yok gel gitler kesilmedi birturlu..simdi 3. Ye kalan oldumu benim gibi ? Hamayli tekrarmi yapilacak yani tekrar basami donulecek 60 gunluk surec gibi ? Mustafa hocanin kiymetini bilin boyle isini guzel yapan biri dunyada zor bulunur..

    • Bende bunu diliyorum blm 2.hamaylimda basarisizlikla sonuclandi tam dondu derken yine o kiza gitti ben hamaylimi geri yolliyip celp yaptiricam bide sogutmak icin celp yaptirdim 2 gun oldu daha ama guzel bir tarafi var bendende vaz gecmiyor unutamiyorum diyo ama arkasi bos insallah geri doner sevdiklerimiz allah yanimizda olsun ins

  3. Arkadaşlar ben vefk yaptırdım Burak hocama, 10 gün oldu, istemeden 2 defa duasını okumayı unuttum, etkisinin muhtemele azalmıştır ama sürekli onu düşümeden edemiyorum hiç birşeyi yanlış yapmadım belkide bu yüzden kaybediyorum onun sevgisini kazanamadım, Allah’ın izni vefkin etkisiyle olacağına inanıyorum, aranızda daha önce vefk yaptırıpda duasını unutan oldumu? Vefk yerine celp veya boy hamaylı yaptırsam daha mı etkili sonuca giderim? Gerçekten şaşırtıcı sonuçlar alan oldu mu ümitsizlik oluyor bazen, burada yazılanlar ümit veriyor inanıyorum inşallah güzel olacak, süreç konusunda tecrübelerinizi olabildikçe paylaşırsanız eminim burayı takip eden birçok arkadaşa ümit olacaktır, bende inşallah birşeyler olursa yazıcam.

  4. Benim gelgitler oldu ama etkisi zayıf olduğu için istediğim sonucu alamadım hocam resme okuma yaptı şimdi kırk güne başladık hadi hayırlısı

  5. 4 yıllık bir birlikteligimiz vardı 4 gün önce ayrıldık 10 günlük bi sürede ayrılık oluştu çok mükemmeldi herşey şimdi annem babam bile istese dünyalarıda sersen olmaz diyen birisi var karşımda çok kesin ve net gördüm onu yıllar sonra bugün dolaşırken burak beyi gördüm internette yorumlara baktım ve direk yaptırmak istedim çünkü sebepsiz bi ayrılık yaşadık ve benim için zaman geçmiyoe o olmadan umarım herşey düzelicek önce rabbimin izniyle sonra burak hocamında dualarıyla.

CEVAP VER

Yorumu Giriniz
İsim Giriniz